Mörker.

Nu är det mörkt igen. Detta mörker. Huh. Det blir mörkt så himla tidigt å kvällen blir så lång.. och ensam..

Tentan nästa veckan, vetenskapligt metodik och arbetsterapi. Jag har en slags lugn ångest. En väldigt, väldigt underlig ångest, som jag vill bli av med. Jag bara vill klara den här tentan. Efter den kommer det vara en sån oerhördt obeskrivlig lättnad.. Jag vill vara LEDIG vecka 3, finns så mycket jag behöver göra.. Klarar jag den här tentan får jag en hel vecka ledigt, vilket jag verkligen behöver och kommer att behöva inför termin 6.. Min sista och skrämmande termin på arbetsterapeututbildningen... Ahja.

Ska åka å träna om ett tag. Sen ska jag äta ostkaka, det är ostkakans dag idag.. Vems påhitt var det?
Ahja, det är ju gott, ibland, så.. :)





Blir väl dessvärre ingen grädde å jordgubbar för mig, men det såg ju fint ut i alla fall.. Haha..

Hepp. Hepp.


 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits