Rubrik.

Jag kom inte på någon rubrik på detta inlägg.. För jag vet egentligen inte vad jag ska skriva om.. Hmm..

Jag börjar känna mig rätt ensam här nu! Dags för Maria att komma tillbaka från praktiken! Hehe..
Det är ändå rätt skönt att vara själv. Men jag känner mig ju så dålig för att jag inte pluggar inför tentan som vi får på tisdag.. Däh. Men jag vet i tusan vad jag ska läsa! (orkar inte) Jag vill inte läsa saker i "onödan" å känna sen att jag läste en hel massa som jag inte har behov av.. Men va tusan.
Jag lär ju för livet, inte för tentan.. (det lät fint..)

Man måste börja med små mål, att klara tentan leder till ett mål som leder till nästa som leder till.. Ja, allting går mycket lättare om man delar upp det i små mål.. :)

Hmm. Egentligen orkar jag inte träna idag! Men va tusan, för det första har jag inget annat å göra å för de andra kommer jag inte kunna träna varken på tisdag, onsdag eller torsdag.. Eftersom jag förhoppningsvis sitter helt å hållet med tentan då.. Så det är bara å köra.. Tar nog passet vid 16..

Ahja. Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits