Sittning.

AT-sittning med barnkalas igår. Vilket har gjort denna dag helt orkeslös å rätt meningslös med.
Vad har jag gjort? Badat, gått en promenad å badad en gång till. Här slösas det på vatten. Ujuj. :/ Åså legat på soffan. Så himla trist... Men, ahja, dagen har gått mot kväll.. Snart sova igen?
Jag ska nog sluta att festa snart, huh, mår inte bra av det här må jag tro..
Ge mig lite kärleksmys istället. :)

Jag var på Qi gong igår vid lunch med. Hehe. Rätt intressant. Man skulle "vara" en apa, en trana å en duva.. Hmm.. Ahja, det var rätt skönt för kropp å själ.. Kanske går nån mer gång..

Hmm, ska jag göra nu då? Det dunkar fortfarande i huvudet. Blä. Kanske ska ta mig lite saft å en bulle. Hehe.

Imorn måste jag få lite av vett gjort..

(Min tiara å min rosa tyllkjol var populär igår. ;P)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Edvardstella

Hi, very nice site! Good luck!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits