Skor.

Skor. Igen. Tre par nya skor har inhandlats idag. *nöjd* Jag är värd skor! Jag blir lycklig av att köpa skor.. Skor är bra grejer. :)

Idag blev det shopping med Elin.. Var på typ två affärer, men jag gjorde väle av med en sisådär 1600 krons, endast på skor å mat då. Däh. Trist å lägga pengar på mat. Borde få ännu mer skor istället.

Skor! Skor! Skor! Idag har jag blivit sko-galen. :) Haha.

Det blev:
* ett par fodrade bruna fina stövlar, ska nå användas när kylan kommer tillbaka.
* ett par fodrade gympaliknande skor, lite converse-stil, fast ändå inte..
* ett par svarta, snygga stövlar.. Perfekt till kjol å fest!
Jag är så nöjd med mina skoköp. :)

Nog skosnackat.

Elin å jag köpte lite, lite naturgodis.. De ä ju tusan så dyrt, men det såg så tufft ut..
Torkad frukt, jordgubbar å kiwi! Tufft juh! Haha. Åså lite wasabinötter å bönor å lite andra nötter.. :)

Hmm, nu ska jag nå göra lite nytta.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits