Snö.

Det har snöat i natt. När jag öppnade min dörr i morse sa Maria "bli inte chockad, men Sverige är vitt.." Neeeeeeeej, snöö.. Tänkte jag. Orka. Höhö. I väl mening, jag gillar snö, snö i det klimatet där det ligger kvar. Här blir de mest slask å tö omvarannat med kyla som leder till att det blir is, åså snö igen, över isen, åså ramlar man.. Praktiskt taget.. Ahja. Lite snö äre i alla fall.. :)

Å kallt trodde jag inte att det var. Men när jag gick till skolan förut, så sa jag till mig själv att nu FÅR man använda vinterjacka.. Tur att jag köpte en ny i helgen.. Nu saknas de bara en massa snygga å varma stövlar i min garderob, men de ska nog gå å lösas inom kort. ;P

Dessvärre kan det bli svårt att köra en massa mil på fredag i det här vädret.. Hoppas, hoppas att Elin har vinterdäck på bilen! :)

Ahja, jag kanske ska återgå till sociologerna. (som för övrigt har en hel del underliga åsikter..)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits