Sociologi.

Jag känner ingen lust att sitta å skriva å läsa om sociologi å en massa perspektiv å genus nu! ÅH.
Jag vill gå å träna istället! Men jag borde ju ta vara på de timmarna som är kvar tills träningen börjar.. Åh.
Dålig jag är. Visserligen har jag hela dagen imorn på mig med.. Å helgen.. Ska INTE festa i helgen.
Hör å häpna..

Imorn ska nå Elin å jag gå på bio, eller sitta hemma å glo på Idol! :) Ser fram emot det.. :)

Jag väntar på att mitt personbevis ska komma från skatteverket, å Marias med.. Så jag kan skicka vidare papprena till henne, så att hon kan skriva på å skicka till Carl. Så att allting kan lösa sig, å vi får ta över kontraktet på lägenheten.. Det är dags att leta ny sambo må jag tro.. :)
Skönt, det kommer nå bli billigare! Härligt, härligt.. :) Visserligen måste en hel del prylar köpas, så att det blir nå plus minus noll.. Däh..
Ge mig en dammsugare å en TV! :)

Åter till sociologin? Eller städa, kanske.....

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits