Söndag.

Idag är det en typisk söndag. Rätt skönt. Har hunnit med så mycket idag, fast jag fick mig lite sovmorgon. Först lite plugg, sen en lång promenad med Elin åså hem å laga en lasange. Perfekt, 4 matlådor att lägga i frysen bland alla bullar. Haha.

Nu ska jag nog lägga mig å läsa igenom det jag har skrivit inför basgruppen imorn..
Förresten är det typ bara en vecka kvar till den första tentan, den första å värsta för terminen.. Jag tror nästan att det är den värsta tentan på hela utbildningen.. Hemtenta, vetenskaplig metodik, vetenskaplig artikel, granskning, värdera, diskutera, analyser.. Ne, jag fattar (å ingen annan heller) vad det är som de vill att man ska skriva för ett G. Huh, jag vill, jag vill, jag vill verkligen klara den! Men, men, nu ska jag inte sitta å skriva ner en masa ångest, förvärrar den ju bara..

Mja, nu ska jag läsa lite å sen koka lite kaffe, kanske..

Hmm, återkommer väl senare, om någe roligare kanske.. :P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits