Sovmorgon.

Idag fick jag lite sovmorgon, eller ja. 8.09 var en lagom tid. :) Tänkte gå upp i alla fall minst halv åtta för å hinna läsa lite innan 10, då jag ska träffa Petra på bibblan.. Men de vart de bara en halvtimme kvar ändå, så mja, kan lika gärna blogga lite å kolla runt på internet..

Igår la jag ut annons på anslagstavlan om att vi har ett ledigt rum i vårt lilla kollektiv. Har fått ETT svar, från en kille från typ USA som skulle plugga här. Hmm, kan skrev på svengelska.. Men? Ska jag orka prata engelska här hemma? Blä, jag är ju sämst.. Men det kan visserligen vara en fördel å få träna! :) Ahja, får se om vi får fler svar, annars ska jag lägga ut nån mer annons.. (glömde ju skriva att vi har diskmaskin, vilket är högt prioriterat!)

Nu ska ja nå ringa mamma innan jag åker.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits