Spelning å barn!

Igår kom Sara å Kalle hit! Jag hade hur kul som helst med köttande och sminkade killar!
För vidare information, se min bilddagbok.
http://challizzz.bilddagboken.se !

Idag har jag fått den äran att vara med å handla en hel del massa baby-prylar till Anna å Anders ungar! :) Snart kommer tvillingarna! Å nog för att jag förstod att man behöver mycket prylar till ett barn. Men nu kommer det två, två på en gång! Dubbelt upp av handlandet, dubbelt upp av lyckan! 
Är så glad för er skull, å tacksam att jag fick vara med idag! 
Jag vill inte att du ska vara så långt borta, Anna..  
Du är min bästa, bästa person! :) Saknar dig så mycke! :) :) :)

Ah, egentligen har jag massa, massa å skriva, om både igår å idag, men jag är så trött i huvudet. Den här veckan har nå knäckt min hjärna i ett antal delar, eller i alla fall släppt dem lösa..
Ska fixas med ett antal timmar sömn snart! :)

Imorn kommer sambo tillbaka! Jippi! Inte vara ensam mer! Har ju vart de i tre veckor nu.. :/ Blä.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits