Bonde.

Snart ska vi ha våran TV-kväll. Kolla på Bonde söker fru.
Själv är jag fortfarande - student söker man. ;P

Knät gör fortfarande ont. Hade tänkt träna ikväll, men jag struntade i det, för knäts skull. Ska gå på en enklare pass med mindre hopp imorn istället, för att skona knät nu när det är ont.. Usch å blä. :/
Gick en timmes promenad själv istället. De va skönt de med. Behövde ju luft, efter å ha vart inne typ hela dagen.

Förutom när jag tog mig en liten rast från de vetenskapliga artiklarna å tog en sväng på stan, för å BARA köpa kontantkort till mobilen. Men emot mig kom en snubbe från nån organisation, såg inte vad. Såna som går runt på stan å tjötar å vill tigga pengar å värva medlemmar. Ajjaj.. Jag gjorde en plötsligt å tvär vändning direkt in på Indiska. =) (en ny halsduk vore ju skönt i hösten..) Men det blev inte nån halsduk. :O
Men en ny tröja, ett linne å en julklapp till farmor. :) Ujuj. Shopping gör mig glad. Sen gick jag tillbaka till skolan med ett leende. Det var jag värd! :P


Sen Samverkansmöte med personalen å studenter på utbildningen, känna sig lite viktigt. Representera termin 5 å sektionen, som vice ordförande. *fröken duktig* HAHAHA.

Förresten så har vi just ätit tacos! Igen. Jag tror att Maria å jag skulle kunna leva på det.. Hehe..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits