Bulle.

Kanelbullens dag. Ja, vad hittar man inte på för å få sälja.. :P Inte kan vi väl ha en kak-dag varje dag? Då skulle man ju få käka kakor i tid å otid.. :P

Ahja, det doftade i alla fall kanelbullar över hela torget idag, vem blir inte frestad? :P Så Petra å jag var ju värda en fika, efter lite jobb med C-uppsatsen.. Väl inne på caféet så såg inte bullarna så lockande ut. Hur kan bullar inte se lockande ut? Ahja, de såg iaf små å torra ut. :P Haha. Så vi köpte någe annat. Ptja, själv käkade ja nån pryl med bananer å kladd på. Huh. Jag fick ju ta bort lite klet, gelé lr va tusan det var.
Men kaffe är gott. :)

Sen gick vi på sektionsmöte, kom hem lite sent så jag struntade i att träna å tog en långpromenad. Behövde luft, känns som jag bara varit inne i flera dagar nu. Å samtidigt hade jag ett långt samtal med mor min. Bra det med. Pratade i headset, så folk som jag passerade trodde väl att jag pratade för mig själv. Snyggt! :P När de är lite mörkt å man går förbi snabbt så äre ju inte så lätt att upptäcka en liten sladd som raddlar ner till fickan. :P Haha. Men, men..


Förresten så fyller min bull-syster år just denna dag med. Så jag har inhandlat present å slagit in den idag. Bra gjort av mig. :) Hoppas Madde vill följa med ut till Malmslätt på fredag så vi får se syrran spela i målet. :) Katrineholms AIK, man tackar. :)

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Volvo Cars

Excellent site. It was pleasant to me.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits