Dygnet.

Igår morse tog jag tåget till Katrineholm. Mamma mötte mig å vi fixade lite grejer.. Sen gick vi hem å åt åså, tog en tupplur. Man får! Sköönt, åså ringde Erika å väckte mig å jag följde med dem ut till landet.. =)
De bjöd på tacos å senare fixade vi fruktsallad åså kom Danne ut, å vi spelade Yatzy. Haha. Någe ska man ju göra! Orkade inte sitta å zappa på TV:n. :P Jag vann ju ändå på revansch-matchen å slog in en Yatzy på fyror. Lalaaala.. Ahja..

Idag åkte jag med syrrans handbollslag å kollade på deras match som de spelade här i Linköping. Bra där! Billig resa hem.. Å nu ä jag här hemma igen.. Å ska nå försöka sova snart, försöka somna.. :/

Så fort ett dygn går när man har roligt..

(skulle kunna skriva så himla mycket mer, men kan inte beskriva mina känslor just nu, så..blev bara praktiska grejer.. hehe..)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits