Fort.

Dagarna går så fort.. Nu är klockan redan över 17 å snart blir det mörkt.. Då är det kväll. :/ Huh. Vet inte vad jag har lärt mig idag? Heh. Fast jag lärde mig en hel del av resursen i artikelsökning idag. *nöjd*
Sen gäller det å komma ihåg till nästa gång med. Hehe..

Jag skickade inte studieuppgiften nyss, till läraren och till urkund. Urkund innebär att alla våra dokument, uppgifter å tentor kommer att granskas.. För att se om vi har fuskat eller liknande.. Huh. Kan inte minnas att jag har fuskat en enda gång hittills i mitt långa skolliv, så varför nu? Men det är ändå lite skrämmande, tänk om de säger att jag har fuskat eller skrivit av...eller..eller.. Huh. Jag vet ju i alla fall att jag inte har gjort det. Hehe. Huh. Ahja.

Jag börjar bli trött, dags för våran långpromenad kanske? Ingen träning idag, jag har träningsvärk i baksidan av låren, haha. Ser nu skoj ut när jag går. ;P Orka. Imorn ska träningsvärken tränas bort igen.. :) Lika bra.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Nicolasmerethe

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits