Knän.

Leden som sitter mellan låret å underbenet. Knäleden, knät. Blää. Både Maria å jag har ont nu. Orka, orka. *klaga, klaga* Så vi gick på ett pass som hette "rygg" idag, tänkte att det var lite lugnare tempo å inte så mycket hopp, vilket stämde. Mest pensionärer där. Hehe. Men det var bra för våra ömma knän å mycket träning för magen blev det. Bra det med.. Hmm, nog klagat.. Ajaj..

Ikväll är det våran TV-kväll juh! Onsdag, BONDE SÖKER FRU! Haha, vårt favvo-program. Å kvinnfolket är visst lite smått galna. Några av bönderna verkar ha hittat kärleken å ska gifta sig åså. Härligt!
Än väntar vi på det nya programmet - "Student söker man". Då ska jag vara med å speeddejta. ;P Höhö. Maria får inte va me längre, för hon å Micke ä ju tillsammans igen. Bra det. :)

Orkar inte skriva någe om skolan idag, men jag har fixat å donat en hel del idag.. Imorn blir det hårda tag asså! Så jag kan få "ledigt" i helgen. För då kommer Elin på besök! Kul, kul! Länge sen vi träffades asså.. :)

Jossan har köpt en iller å lagt ut  bilder på hennes bilddagbok. Avundsjuk värre jag blev..
Viiill, vill ha en juh! ;)

Kanske, kanske.. Hmm.. Undra hur länge den kan va själv hemma, vill ju inte va taskig mot det lilla djuret..

Kanske får köpa en nån gång i tiden.. De ä ju så himla söööta! :)
Ahja, senare..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Geirhilde

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits