Längtan.

Jag längtar till så mycket nu! Vilken period. Praktik, Examen, Frihet, Resa, Kina, Stockholm, Egen lägenhet, Nya Möjligheter och utveckling, utveckling i arbetslivet. Jag vill jobba, leva å bo!                          

Har jag tappat motivationen för studentlivet? Nerå. Jag längtar tills på fredag med, Sjukhusfesten den
28:e, Sittningen å ja.. Massa roliga tillställningar.. :)

Hade sån ångest förut, kunde inte formulera mina ord.. Ångesten dämpade jag med en mycket lång promenad tillsammans med Elin å Maria. Härligt! Höstkylan börjar bita i kinderna dessvärre.
Planerade lite inför en liten tripp till Eskilstuna i början av november. Jao, vi har ju sagt att det ska vara minst en gång per termin i E-tuna. Så borde verkligen. Men hinner jag? Dumt å tänka, jag får se till å hinna! Vore ju så himla roligt, ja. Nu ska jag skriva in det i kalendern måe en gång, så äre bestämt.

Charlottes planerade liv, efter klockan, efter kalendern..
Kalenderns ord är min lag! :P Heh.
Tur att jag bestämmer själv vad som ska skrivas in. :)


Imorn blir det stadsbibblan kl. 8! Får jag inget gjort imorn förmiddag så kommer jag att skrika! :P
 
Längtan.


Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits