Lilith.

Förut kände jag för att läsa, hör å häpna! Men inte skolprylar, någe helt annat, jag behövde läsa, men koppla av. Kolla i bokhyllan å där stod en oläst bok som jag vann för några år sedan. Jag minns vad jag tänkte när jag läste baksidan "religion, demoner å vampyrer, huh, sånt intresserar mig inte..kunde jag inte vunnit någe annat.." Men där blev jag lurad av bokens yttre, som så många gånger förr, men ändå..          När ska man lära sig att det är insidan som är viktigast? Ahja, åter till boken. Nu har jag snart läst halva boken på bara några timmar. Den har slukat mig! Helt otroligt. Här är den:




Den är så spännade nu, så jag måste nå läsa ut hela boken, även om det ska ta hela natten. :P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits