Nöjd.

Jag är nöjd med dagens arbete. :)
Att jag ALLTID ska stressa upp mig, få ångest, må dåligt.. bla, bla.. över saker.. Eh, i och för sig, desto bättre när det väl är klart.. Skönt, sköönt.. :)
Studieuppgift 2 klar. (den får duga..har ju några dagar att putsa på den med..) :

Marx! Klasskillnader, pengar, pengar, pengar.. Sociologi.. Han levde för typ hur länge sen som helst.. Å fortfarande styrs vi av denna ekonomi? Jag blir ju rädd när jag läser om det här..
Väntar fortfarande på arbetarnas revolution..! Jag undrar hur folk fortfarande kan acceptera detta, å ännu mer nu.. "De" (inte jag) har ju valt en kapitalistisk regering..
Varför läser vi sociologi just nu?
Jag blir galet påverkad. Heh.. Spännande ä´re ju..

Nu ska jag ge mig på ytterligare en teoretiker.. Eller.. Ja, i alla fall läsa lite genusperspektiv i dagens samhälle..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits