Nu.

..är huvudvärken lite bättre, lr säger man mindre? Sådärja, inga piller här inte. Jag gillar inte piller å tabletter. Jag tror ju på aktivitet. Men det blev ingen träning idag.. :( Hoppas jag hinner imorn efter sektionsmötet..

Vi har fått ett husdjur, ofrivilligt. Å äckligt. En envis fluga som har innefunnit sig i vår lägenhet i flera dagar nu. Den verkar trivas, för den lille jäkeln kommer fram var endaste kväll. Just nu sitter han (det måste vara ett ettrig herre) på min dator. Va tusan! Ge sig i väg din krake! Bara han inte stannar i mitt rum när jag ska sova. Jag kan ju inte sova ordentligt ändå, behöver verkligen inte en äcklig bakteriebärande fluga i fejjan. Ge sig, grabben, ge sig! Åh!

Ska nå lägga mig inom kort å läsa lite material som jag beställt från Hjälpmedelsinstitutet. Hoppas på å somna tidigt, för så trött som jag varit idag pallar jag inte med å vara imorn med..

När man liksom sitter å håller på å somna på ett seminarium så är det inte bra. Ögonen å koncentrationen orkade bara inte. Huh. Å professorn i etik hade ju inte svårt att prata direkt.. Heh..
Men en sån sövande effekt.. Kanske skulle hyra in honom till mitt sovrum? Ne, tusan. De där kan missuppfattas, det kommer aldrig hända.. Hahahaahaa.

Ahja. Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Karstengry

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits