Nytto-dag.

Idag har varit en nyttig dag. Bra av mig. Man borde lära sig att ta vara på söndagarna. :P Hehe.

Sov lagom länge (man bör ta vara på sovmorgnar med), mötte Petra vid Bibblan å där satt vi å pluggade (faktiskt) i tre timmar. Bra av oss! Sen blev det lite prat om helgens händelser.
Det kommer lösa sig ska du se!

Hemåt igen. Åså iväg å träna. Rätt kul pass, men ledare var lite "clownig". :P Höhö.
Sen ptja, lagade jag mat, blev även några matlådor! Asbra. Tid ska man spara. Haha.

Å nu har vi tagit det lugnt i soffan, det får man också göra. :)

För imorn är det måndag igen å ny vecka. Go! Go! Det kommer bli en bra vecka. Vill jag säga. :)

Det är Beck sen, har visserligen sett den säkert en hel del massa gånger. Vore mysigt å ändå ligga i soffan med en filt å se den, fast ptje, det blir nå inte så.. Inge roligt ensam ändå.. Heh..

Jag vill att vi ska prata med varann.. Det blev fel..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits