Pengar.

Fick ett mejl imorse att Latex inte har betalt sittningen från förra hösten! Skämtar de eller? Tror de att jag har förskinrat över 12 000 kronor. Det är ju inte klokt.. Snacka om att inte ha nån koll på de där stället!
Men, va tusan, det är ju lugnt. Jag är hundra på att jag har betalat å jag har både faktura å kvitto kvar.. Så.. Men va fan, ändå.. Man blir ju nervös om de inte har koll.. Det är ju inte direkt så att man kan slänga upp
12 000 kronor extra bara sådär.. Iddi..

På lördag är det SjukHUsfesten! *längta, längta* Verkar ju bli en lagom stor förfest här hemma med. Lalalaala.. Ska bli så himla kul å städa på söndag! Nej. Men ändå, det får det vara värt. :P

Idag har ångesten å stressen drabbat mig igen.. Orka, orka.. Är lite nervös för hur det ska gå med allting gällande skolan.. Är dessutom rätt irriterad på andra som inte kan ställa upp.. Inte för att jag är någe bättre än andra, men jag tycker ändå att jag har ställt upp en hel jävla del de senaste två åren.. Ahja, man lär sig av allting.. :)

Var ska man börja med det som ska sluta?

Dessutom har helgen gett mig ännu ett tänk. Men det är fel tid nu va? Fel för mig, fel för dig.. Fel för oss. Jag vet att du väntar, men jag vill inte att någon ska vänta på mig.. Jag behöver vara fri, så länge jag vill vara fri.. Det löser sig, må jag säga..

Med mer pengar vore saker å ting enklare, men skulle jag vara mer lycklig?

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Hallvardiqra

I found your blog on google. I think your blog is the best :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits