Regn.

Förut var vi å tränade. Yeah, Maria körde ett pass å ja körde spinning. Yo, yo.. När passen var avslutade å vi skulle åka hem så regnade det, å det regnade inte lite. Tusan. Det vräkte ner. Inte för att det var långt å cykla hem, men helt genomregnade var vi, må jag säga. En extra dusch efter träningen. HAHA.

Ringde Cissi å talade ut. Skönt. *pust* Det är svårt å lyssna å ge råd till andra med problem när man har sina egna.. Men när jag hade fått tjatat om mig själv i en halvtimme så tyckte jag det räckte. Heh, men hon ville inte berätta om sig själv, det var min tid sa hon. Tack, vännen! Alltid skönt å prata ut, å få råd, även fast vi vet att de inte är de lättaste att följa. Heh..

Teori å praktik är inte alltid lika lätt. :P Hehe. Ord å handling. Bla, bla..

Å förresten, nu har vi druckit varsitt glas rött vin. Det var vi värda. :)

Ne, nu ska jag återgå.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits