Regn.

Det har verkligen regnat i flera dagar nu.. Det är höst må jag säga.. Mörkt tidigt blir´e med..

Sambon har varit i Stockholm på Läkemedelskongress idag. Så hon kom hem me massa gratisprylar. Vi studenter gillar gratisprylar. ;P Haha. Jag fick en penna, ett lysyl å en tandkräm av henne. PRESENT! :P Åså hade hon tagit MASSA mörk choklad, såna dära små bitar, exakt lagom till kaffet. Å vi gillar ju choklad, så de passar å kaffe. Haha.. Ahja..

Själv har jag varit i skolan från 8.15 till 17.15.. Ujuj, lång dag.. Men om eftermiddagen var effektiv återstår att diskuteras.. Nope.. Hade sektionsmöte med, tog ett nytt foto.. För det förra blev så suddigt.. Hoppas att dessa blev bättre! Snart får ni se oss på anslagstavlor å på hemsidan, AT-sektionens styrelse. :P

Nu ska ja nog lägga in mina bilder från helgen på datorn..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits