Söka.

Allt handlar om att söka. Å hitta rätt. I olika nivåer, olika dimensioner.

Maria å jag har just kollar på "Bonde söker fru". Vilken gav oss den eminenta idén att vi istället borde starta "Student söker man". Jao, så det är bara å köra igång. Sök, sök. :P HAHAHA. Ska komma på var det hela ska utspela sig bara. Bibblan kanske? ;P HAHA. Hur många vill dejta på ett bibliotek? Där kan man ju knappt prata. Men man kan ju skriva lappar till varann.. :P Eller någe. Fast de finns ju café på bibblan med. Haha. Å alla studenter behöver rast å kaffe. Så, ses på Bibblan på fredag! ;P Lalalaala.

Sen ska man ju söka fakta också, vetenskapliga artiklar å belägg för behandlingar, bla, bla.. Jag ä så trött på allt skolprat. Jag vill hitta nån å umgås med som inte pratar Bara skola. ;P Lalaala.

Ahja, va ska man säga? Imorn äre statistik för hela slanten. (som om jag själv inte pratar om skola...däh.)

Men, ja! Jag har köpt en ny bok idag! Eller beställt. Jippi! Inte en skolbok, utan en fortsättning på Lilith-boken som ja läste i helgen. Stigma heter den. Ska bli spännade! Men den ska nå sparas ett tag. Har annat å prioritera å läsa.. Eller.. ;P Får se hur de går när den kommer. :)



Petra å jag ska ju skriva om stigma (stigmatisering) i vår C-uppsats.. Fast de här är nå inte samma sorts stigma. Hehe. Eller jag vet att det inte är samma sort. Men jag kan ju låtsas, för då kan ja leka att jag är duktig när ja läser den här boken ändå! :P

Längtar till fredag.. 
Då ska jag söka. Haha.

Hepp. Hepp.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits