Söndag.

En vanlig söndag? Alltid tänkt till att plugga, men blir någe helt annat.. Men ändå bra.. :) Har hållt igång hela dagen, med allt annat utom plugg.. :P

Först kom Marias familj på besök, blev lite kaffe. Sen kom Elin över, vi gick en långpromenad i höstvädret. :) Sen skulle Elin handla på Tornby, å då vill ju såklart jag följa med. Haha. Så cyklade med henne till Ryd å tog deras bil ut till Rusta å Coop, gjorde av med några hundra på en ganska kort tid. Hehe. Sen hem igen med alla inköpta prylar. Å Maria å familjen kom tillbaka från stan, ännu mer kaffe. Åså iväg å träna. Hem å laga mat, å sen.. Mja.. Vet inte riktigt va ja gjorde. Sen tog Maria å jag en promenad i mörkret. :) Skönt.. Men de börjar bli höst nu asså, lite halvt rått när mörkret faller på.. :/

Ah, det var söndagen i det stora.

Förresten så köpte jag Wasabinötter. Tufft. Rickard lärde mig i somras.. :P Saknar å prata med dig! :/

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Kimselina

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits