Statistik.

Dagen har varit fylld med statistik. Som för mig fortfarande är som grekiska. Men som jag sa "..det här ska jag minsann lära mig.."  Men jag sa inte när. Jag har ju hela livet på mig. Eller inte. Måste avklara studieuppgiften (det är FAN en tenta, men de låter ju lättare med studieuppgift...INTE!) Ahja. Ska ge mig tusan på att lära mig det i alla fall. Skulle vilja ha en personlig förklarare bara, som trycker in förståelsen i mitt huvud! Nu, nu, nu.. Men, men. Statistiken återgår jag till i morgon. YEAHS! Kul, kul..

Kämpa på. För på kvällen blire inflyttningsfest! Hihi. Skoj! Först ska vi ha tjejmiddag å vin hör hemma, jag, Elin å Maria.. Måste bara bestämma va vi ska orka laga för mat. ;P Hehe. Mysigt ska de bli i alla fall. :)

Idag har jag lärt mig att man inte ska ställa upp allt för mycket.. För man får aldrig nånting tillbaka, uppenbarligen! Å det är fruktansvärt trist.. Tyvärr. För jag gillar å engagera mig å hjälpa till, men ska man bara få skit tillbaka så är det ju ingen idé? Fast visserligen.. Om alla tänkte så, så.. (som det iofs verkar vara..) Jag ska fortsätta att ställa upp för mina vänner, min familj å de som står mig nära, de som jag vet att jag nångång får tillbaka nånting av.. Jag kräver absolut ingenting egentligen.. Men det är bara trist att man själv ska få "ta det värsta" hela tiden.. Å sätta sig under.. Ahja. Ska inte tjura ner mig för det nån längre period. Heh.. Bara lite. ;P

Petra å jag kom på att egentligen skulle vi ha varit i Turkiet idag! Skulle ha åkt igår.. Men det fick vi inte heller göra.. Tusan! Synd, synd.. Men här sitter vi med vår statistik istället. Lalaalaa.. :P På tal om det, ska skriva ut lite statistiska analyser. YESHA! KUL!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Kjetilolea

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits