Studera.

Just nu är det något jag gör för att få det överstökad. Idag har jag inte haft nån som helst motivation. Kom just på mig själv med att sitta å helt å hållet skriva av boken, inget gick in i hjärnan, inget kopplade, jag bara skrev. Nyttigt! Åh.

Aldrig, aldrig mer, efter detta ska jag plugga. (säger jag idag) Haha, det har faktiskt sina perioder. Å så fort det är över kommer det nog vara några av mina bästa år i livet.. Utveckling å framgång..
Men just idag, idag finns det ingen motivation.. Åh.
Hur ska jag kunna motivera andra när jag inte ens kan motivera mig själv?

Stress å press.. Hej å håå.. Ahja, nog klagat.. (det är ju faktiskt spännande å lärorikt..)

Helgen då! Ja.. Ne, jag låter allt vara osagt.. (Ursäkta, men vem ringde jag till.. Why.......Ahja...)

Idag har jag varit i skolan, (oj, nu återgick jag till det ändå..), sen har vi en timme på torsdag... Uppföljning av Studieuppgiften.. Resten av veckan är helt schemafri.. Jag måste, måste, vill å vill göra klart Studieuppgifterna och basgruppen så att jag kan ta mig "ledigt" i helgen å följa med till Eskilstuna.. Har en känsla av att något mycket spännande kan möta mig där.. ;) ;) ;)
Sen vidare till Katrineholm (eller tillbaka?) för å hälsa på å följa med Syss på handbollsmatch..
Kämpa, kämpa..

Vad och hur ska jag säga till dig...?

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits