Studieuppgift.

Studieuppgift i Statistik imorn. Hah, det är en tenta.. Bara att de låter ju "lättare" om man säger studieuppgift + att man får komplettera studieuppgifter, skönt! Istället för å göra om hela saaken..
Ahja, har i alla fall förberett mig idag. Hoppas på att de frågor som jag förväntar mig kommer! För i så fall har jag hela uppgiften typ färdig. Nice sörru.

Jag är lite nervös, för idag gick det så himla bra med statistiken. Det är underligt. Betyder det att jag förstår å kan eller att jag tror att jag förstår å kan.. Hoppas på det förstnämnda.. :)

Imorn kommer Elin med! Skoj, skoj.. Holgerspexet ska vi på ett stort gäng! Ska bli spännade å se va de innebär.. =) Hehe..

Ujuj, jag längtar till nästa termin, av en anledning - Praktik! =) Känns underligt att det inte är nån praktik den här terminen, har ju haft det varje termin i ett å ett halvt år nu.. Praktik ä ju det bästa i hela utbildningen. Det som peppar å motiverar mig att fortsätta, även i hårda stunder..


Ahja, vad ska jag säga?

Jag har tröttnat på å va ensam..


Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits