Tid.

Jag har suttit här hemma å försökt plugga hela dagen. Å nu är klockan redan 15, å vad har jag skrivit på studieuppgiften? Jo, en sida. Grattis Challe, grattis, en sida på en hel dag. Varför? Åh.

Snart ska jag åka å träna med. Å sen hem å duscha å äta lite. Sen ska Madde å jag åka till Malmslätt å kolla på handboll. Syrran å hennes lag kommer från Katrineholm å möter Malmslätt. Å mor min är där med, så henne får jag med träffa! Hihi. :)

Å, tusan, nu regnar det med. Orka att det ska regna när jag ska cykla å träna. Åh, hoppas det slutar snart! =)

Ahja, idag har den nya regeringen blivit offentlig! Grattis Sverige, grattis! *bitter*

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Jakobnatasha

really good site!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits