Turkisk peppar.

Jag va så himla sugen på någe nu, så jag tog mig en turkisk-peppar shot å njuter lite av. Mmm.. Vad gör det? Ska ändå alldeles snart åka iväg å träffa Latex för att skriva nya gyckel å dricka vin å käka ost å kex. Så. :) Gött.

Jag har vart å tränat. Heh. På träningen var det en tant med som hade nylonstrumpbyxor på sig, lr mer leggings, men de är ju tunna! Så man såg hela hennes trosor. Inte för att det kanske gör någe me tant-trosor, men ändå. Undra om hon var helt med? Heh, såg rätt skoj ut. Alla tränar verkligen på Friskis å Svettis. Har man tråkigt så kan man bara gå dit för å träna å samtidigt ha lite roligt åt andras folk å deras stil. (så får man inte göra kanske..) Men jag bjuder på att folk kan få skratta åt mig. :P För vilken koordination har jag? Haha. Noll. Men ändå..
Spinning är nå mer min grej, då går benen bara åt ett håll. :P Haha. Ahja.

Nu ska ja fixa lite innan jag ska cykla iväg med Latex 6 liter vin. ;P

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits