Äktenskap.

Haha, kom just på en sak..

Tur att vi inte gifte oss, som vi seriöst (nästan..) tänkte.
Då skulle jag har varit både gift å skild innan jag ens var 22 år.

Tufft, men nje. Inte.

Haha, fan, vilken tuff grej det hade vart ändå, vilket snack.. Ahja..

Över till dagens verklighet... Ptja, har ju skrivit tidigare, men ändå..

Latex-mötet gick fint.. Nu har vi bestämt tema till sittningen, å va vi ska ha på oss på Tack-festen på fredag med. Gratis fest, med gratis sittning, spritrunda och massa alkoholhaltiga drycker, hur kan det bara sluta? :P Stuuuuudent-fester är bra prylar.

Förresten så längtar jag redan till sittningen, så himla kul att de inte är sant. Lalalalala. Temat är fortfarande hemligt. ;P

Ahja, å en sak till. Maria å jag har bestämt oss. Eller, ptja, hon har bestämt men jag håller juh med. Så nu äre bestämt. Nerlagt. Inge mer snack. Punkt. Punkt. Å det gäller oss båda. Haha.
Vi är världens bästa *host, host* kollektivboende studentterapeuter. Lalalala. Skoj, skoj.. =)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits