Bakis?

Efter gårdagens drickande hade jag en ofrivilligt förväntad bakfylla att härda idag. Men icke. Det är nästan ingen fara alls.. Skönt som tusan. Man kanske ska dricka så mycket så att hjärnan blir överbelastad å inte orkar bli bakfull.. Eh, va tusan.. Jag har i alla fall inte haft ork till plugg, eller lust, än så länge..

Började med å städa lite här hemma åså en promenad, sen blev det tvätt, bra å få såna grejer gjorda med. Yey.

Igår fick jag handla igen, det var jag som vanligt värd. ;P Höhö. Inhandlade mina efterlängtade röda byxor, en klänning å lite andra tuffa prylar. Borde väl ha pluggat i går eftermiddag med egentligen, men jag måste ju få handla till mig lite lycka å umgås med Elin ibland med. :) Hihihii..

Tack-festen igår var ju hur kul som helst! Yeahs, i självaste Tom Cruise-temat partade vi loss. Härligt. Student-folk är ett bra folk må jag säga. :) Några invecklade diskussioner om livet å kärleken hann det ju bli innan vi cyklade hem åt var håll med. Hehe, spännande å lärorikt må jag säga.
Varför har jag fortfarande inte förstått vad han heter? (men på bild hamnade du)


När tjejer raggar på en, heh. Jomen, som sagt "ta det som en komplimang.." Så det är väl lika bra. :)


Å vilka äventyr igår, får se va de leder till..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits