Bra.

Det är bra. Vi ligger bra till i designen, de braiga teknologerna hade gjort en modell av vår idé som redan va klar. De är snabba de. =) Ska bli kul å se den. Petra å jag har en bra ide till c-uppsatsen, som kommer bli spännade å lärorik att genomföra. Inför seminariet så äre lugnt, har läst lite idag. Å basgruppen får jag med vara klar med. Jag ringde barn- och ungdomshabiliteringen nyss å hon skulle kolla med sina kollegor om jag kunde ha min praktik där i termin 6, jag hoppas verkligen att det går bra. Vore såå kul å spännande. Så, ja.. Jag ligger väl skapligt bra till i skolan, fast det finns ju alltid mer att göra.. Bla, bla..

Men måendet kan man ju dela in i olika nivåer i olika delar av livet, eller mer i olika delar av livet som levs för tillfället. Eh, de där lät konstigt. Men vet inte hur jag ska förklara. Tanken på en sak får mig att le, den andra tvärtom å den tredje.. Ne, ja vet inte. Samtidigt som jag är glad är jag så jävla arg, men jag vet inte på vem..Det är nog ödet. Ödet är jag arg på.

Jag känner mig ensam. De ä ju knappt nån vän kvar här i Katrineholmet, de har flyttat, skaffat barn, flyttat eller.. Jag vet inte var de är.. Var är jag själv?


Ahja, kalas ikväll.. :)


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Syedzainab

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits