Drink.

Jag accepterar inte vad som helst å hur mycket som helst, å de som känner mig vet att det är så..
Nån gång går gränsen för hur mycket jag orkar med. Men så är det väl för alla?

Här sitter jag med min härligt egenhändigt blandade drink. Goood. Ska det festas så äre lika bra att det startar tidigt, jag behöver ändå få chans att tänka på något annat, något nytt..
Eftersom det jag tidigare har tänkt på verkar gå i stöpet.. Men det var väl det jag visste. För det är likadant varenda jävla gång. Å jag känner ju mig själv.. Men de kan inte fan va mitt "fel" varje gång. Punkt.

Petra är på väg hit å vi är totalt redo för festande! =)

Än så länge äre bara jag å Thomas som har börjat festa. Thomas Dileva.
Den lyckliga skapelsen från en kosmisk plats i universum.

Jag är också kosmisk å inte osynlig. Inte utan känslor, fast jag har så otroligt svårt att prata om dem. Varför? Jag ska nå uppsöka en terapeut.. Eller inte.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits