Drömmar.

Haha, vilka underliga drömmar jag drömde i natt. Men det var kanske bra, då sov jag ju i alla fall. Haha. Ujuj.

Just nu verklighetsdrömmer jag att jag snart ska förstå någe av den här tusans sökningen! Har suttit hela förmiddagen å inte har jag blivit klokare av det.. Eller.. Ptja, jag vet inte. Det är ju sånt som man inte upptäcker förrän efterråt. Ahh..
Hjälp, snäll hjälp, låt mig hitta.. (Latex låt..heh..) Fast fortsättningen i låten passar inte på det jag vill hitta. Mina vetenskapliga artiklar. Jaha, kul å tjöta om de här då..

Snart blire lunch, sen ner till skolan å förbereda etik-konferensen.. Ikväll ska vi äta tacos med sektionsstyrelsen. Yeahs, trevligt, trevligt.. :) (hoppas de kommer ihåg å köpa banan.. :P, hahaha)

Självinbjudan. Jag gjorde väl klart för dig att det alltid är bäst att bjuda in sig själv? Även till mig. Ptja, jag kanske borde bjuda in dig ändå? Fast, ne. Mamma skulle bli galen. HAHAHAHA. Förstår inte det. ;P
Så - dröm å glöm.

Nu ska ja söka lite bilder istället, å skaffa mig lite inspiration till fredagens tema-fest.. Kanske kommer på någe tufft... Fööör det är ju viktigt! (man måste prioritera saker å ting..)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits