Efterlängtad.

Helg. Denna efterlängtade helg. Som jag kan tillbringa HELT ledig från plugg. Eftersom sexologi-kursen avslutas i eftermiddag. Skönt! Fast det har varit spännande, men det är alltid skönt när man klarar sina delmål. :) (som jag hoppas på att göra)

Ska i och för sig jobba på NH imorn kväll/natt, eftersom nollan har sin nolle-sittning. :) Ojoj, två år sedan vi hade våran. Å det var ju en spännande kväll, som jag minns som igår. ;) Först ska Latex gyckla, så vi ses här hemma hos oss för lite gyckelträning å snicksnack tidigare på kvällen.

Snart ska jag skutta iväg till Campus-bussen för å åka till Norrköping å ha rapportseminarie. Sen tar jag tåget till Katrineholm, för ytterligare äventyr.. Eller någe. :)

Ptja, ses i Kåtholm ikväll´rå.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits