Festandet.

Kul, kul, kul igår! Yeahs, de är så skönt när man vaknar upp, lite lagom seg, utan å va bakfull å de känns att man festade igår. Å det är värt det! Tusan va skoj vi hade, trots en förfest mindre, som visserligen blev en annan förfest. ;P

Jag skadade mig ju såklart, eller mina byxor. Brände hål på dem med en cigarett, å huden. (ah, måste kolla..) En liten brännblåsa på benet! HAHA. Vilken smärta det var. Tusan. Så äre när man ska va snäll å låna ut tändaren. Vilket var roligt för det var några norrlänningar å jag startade ju en intern tävling där. Vilken norrlänning skulle vinna? Först vann den ena, men senare på kvällen vann den andra. Å ptja, hur ska man se det. Vem var den slutgiltiga vinnaren? Åh, tusan, vi va inte kloka, jag å Petra.
Men tusan så skoj det var! Såja.

Jag kom även fram till att utbytesstudenter är ett eget släkte. Inget mer sagt om det. :)

Ahja, jag återkommer väl med mer detaljer sen.. Kanske.

Om ett tag äre Draget! Dragkampen över ån! Ska vi ner å kolla på. De som förlorar åker ju liksom i plurret, tur att de ä fint väder idag. :)

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits