Föreläsning.

Vi hade en föreläsning idag. Den var inte som jag hade förväntat mig, men ändå. Reflektion.

look att all
the people
trying to be
different
like everyone else


Jag tycker nog att de flesta försöker vara lika alla andra. Klart det är kul. Men jag gillar mina underliga prylar, prickiga kjolar å randiga strumpor. Vad ska folk tycka? Att det är fult? So what. Det är väl inte mitt problem. Orka byr. Laaalaala. Jag bara är som jag vill vara. Lagom. 

möjliga omöjligheter 

Se där. Det är så man ska se det.
"Jag brukar skriva upp tio omöjligheter för att sedan lösa en av dem. Om jag klarar det, så, ja. Det kanske ingen annan har nytta av, men jag blir i alla fall stolt och känner mig bra..." (föreläsaren)
Man kanske ska försöka? Egentligen är ju nästan ingenting omöjligt.

Han hade massa underliga idéer å roliga bilder, värsta högen. Visade en pryl, visade en bild åså massa snack om saken. Haha.

En tv är väl ganska ful å tråkig? "Jag har en sån där ridå framför min TV, det blir liksom mer spännande å kolla på den då, liksom nuu börjar nyheterna och så drar man bort ridån.."
Där klarade inte jag mer. Jag skrattade så jag grät. Det kanske inte var så himla kul egentligen, men jag såg mig honom framför mig, med hans TV å ridån... Tuuduudduuu, åså drogs ridån bort framför TV:n när nyheterna började. HAHAHAHAHAHAHAA.

Jaja, i det stora hela. Föreläsningen hette: Designprocessen. Men jag vet inte. Heh. Vi fick mest se en massa design å andra roligheter. Ahja, den gav i alla fall skratt å ett gott humör..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Abelnatalie

Lots of great info, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits