Grill.

Designkursen är i gång. 17-21 ikväll. (vem är van vid dessa skol-tider? Inte vi från HU iaf.)
"Nu tänkte vi att ni ska få göra något roligt, utöver arbetet, så ni lär känna varann på ett annat sätt..!" JIPPI! Vet ni, vet ni, vet ni.. Ni ska designa en grill.. Å den ska ha massa olika egenskaper som vi ska lotta ut. JIPPI! Yo! Yo! Yeah, det var precis vad jag kände att jag behöver kunna inför mitt framtida yrkesutövande. (inte)

Så jag blev väl lite smått irriterad, å dessutom är jag sämst på att skissa. :/ EN GRILL! JA! Den ska vara maskulin, kraftfull å hård, den ska ha former som en amöba å den ska gå i raka linjer. Yes, va bra jag är på att rita.. Nemen, i alla fall. Tillsammans med teknologerna i gruppen fick vi iaf till en riktigt snygg grill. (tack till dem..) Jag kände mig lite fel placerad. Haha. Men sen mot slutet så blev det ändå riktigt roligt å spännande å se på allas grill-konstruktioner. :) Så jag är ju nöjd med kvällen ändå. I det stora.

Grejen var att vi tidigare på dagen hade haft introduktionen till termin 5 å det är sjukt mycket å göra, så det känns som jag vill utnyttja tiden till det viktigaste.. Men, ja. Antar att det här grill-bygget hade någon nytta iaf. :)

Ne, det är ju inte alltid så lätt.. Vad ska jag ta mig till?

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits