Internet.

Vårt internet ville inte vara med häromkvällen.. Så det la ner.. Sen funkade det inte igår förmiddag heller.. Men när jag kom hem på eftermiddagen så funkade det igen. Jippi! Jag kunde göra nånting med mitt artikelsök.. Höhöö.. Men sen la de ner igen igår kväll.. Blää för internet.. Nu funkar det inte igen. :( Snacka om att man är beroende av internet i både skola å privatliv.. :/ Usch, både bra å dåligt..

Nu sitter jag i alla fall på HUB å passar på å blogga lite.. Haar ju datorn med mig iaf.. Petra å jag har jobbat lite med C-uppsatsen.. Men nu kanske vi ska sluta? Haha. Det finns så mycke annat å göra, uppdatera Liu-kort å gå å kolla om de finns nån bra sociologi-bok att inhandla..

Visserligen är det nå rätt bra att internet inte funkar hemma just nu, slapp ju sura å göra saker som Maria säger att jag inte ska göra.. Men, va tusan. Ne, nu blev ja sur igen.. Det ger mig ingenting så nu ska ja lägga ner det. Haha.

För ikväll är det TACK-FEST å det kommer ju bli hur fullt som helst. Lalalaalaa..

Ikväll ska jag bli förälskad.. HAHA.

Nu ska vi till Bokvillan..

Återkommer senare om internet vill leka med oss igen!

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Justinanne

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits