Kram.

Den här kvällen känner jag för en kram. Jag är trött på å vara ensam.
Jag vill ha nån som vill vara med mig å finnas till. Nu. Var?

Pratade med mamma nyss, jag blev lite sur på henne för hon "tjatade" å jag orkar inte, jag är trött. Sen får jag dåligt samvete för att jag blir små-sur. Min älskade mamma.

Jag har sålt min kamera, så jag måste köpa ett nytt minnekort å en väska till min nya kamera. Såg världens häftigaste (som jag tror är en kameraväska) väska som var en pingvin. Jag blev kär. Men, ptja, det kanske är ganska otymlig å släpa runt på ändå.. Ska ta en vidare titt på den på fredag, såg den bara genom skyltfönstret idag. Den fanns iofs flera pingviner, i alla dess storlekar. Åh, tuffa väskor. De är nå till barn? ;P (jag är ett barn)

Imorn ska Maria å jag gå å rösta, förtidsrösta.. Det är lika bra, så blir det gjort. (inte för att jag skulle glömma, men tänk om?!) Laaalaaala. Rööösta, röösta, tycka, tycka. :) *bestämt mig*

Ahja. Hoppas..

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits