Lista Tre!


Jag är nog en av de bästa på å sno listor av folk! ;)

Behöver man roas så behöver man..

Idag
: Lång seg, men skön lördag..
Igår: Värsta festen, man tacker. J
I förrgår: Skola å spinning.
Imorgon: Plugga å träna.
I övermorgon: Skoola å träna.

Humör just nu: Lagom, trött.
Väder: Mörkt? Börjar bli höst..
Bästa egenskap: Jag är mig själv.
Sämsta egenskap: Jag är mig själv för mycket?
Favoritmånad: Juli.
Tv eller film: Mest Tv, men bäst film.
Bok eller tidning: Bok.
Bar eller nattklubb: Nattklubb.
Arbete eller skola: Skola för att få arbete.
Morgon eller kväll: Kväll.
Klädsel just nu: Mjukisbrallor å top, får man ha. :P
Sällskapspel eller Tv-spel: Sällskapspel.
Kramas eller pussas: Både och. ;)
Promenad eller bio: Promenad.
Öl eller vin: Vin. Rött vin.
Godis eller snacks: Godis.
Senast sedda film: Ja? Va hette den..
Komiker: Jonas Gardell.
Skådespelare: Linus Wahlgren. ;)
Artist: Thomas Dileva.
Stamgäster på din blogg: Ja, men de är anonyma?
Förhållande eller singel: Singel.. Men?
Kärlek eller vänskap: Vänskap, ge mig kärlek.
Glasögon eller linser: Variation är bra.
Storstad eller småstad: Storstad.
Stökigt eller städat: Stökigt. (men vill ha städat)
Restaurang eller hemlagat: Hemlagad.
Tävling eller lek: Lek.
Jacka eller rock: Jacka.
Stark eller svag: Stark!
Brun eller blek: Blek.
L
Favoritbutiker: H&M, Gina, Stadium, IKEA, skoaffärer.. Bla, bla.. Mer shopping!
Favoritnöje: Festilifesta..
Favoritmat: Variation är som sagt bra..
Händer eller fötter: HÄNDER!
Sparare eller slösare: Slösar det som finns, sparar det som krävs.

Gör som jag! Sno listan! :)

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits