LISTA.

Challes (snodda) LISTA:

1. Var hittade du den här listan?
På nåns blogg som jag trillade in på..
2. Var är dina föräldrar födda? Katrineholmet...
3. Vad är det senaste du installerade på datorn? Ptja, installera? Jag? Måste ha varit en skiva så jag kunde lägga in bilder från min digitalkamera. Å det var?
4. Vilken är din favoritrestaurang? Ojoj, jag äter sällan på resturang. Dejta mig!
5. När badade du i en pool senast? I somras, på moster tomt. J
6. Har du varit med i någon skolpjäs? Yepp, några stycken. (jag har vart Annika i Pippi Långstrump = bäst)
7. Hur många barn vill du ha? Oj, jag vill ha friska å krya barn.
8. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hmm. Opera? Eller..
9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja.
10. Vad har du för TV-kanaler? Många, Ettan, tvåan, trean, fyran, femman, Mtv, Ztv.. Bla..bla..
11. Har du åkt moped någon gång? Lätt! Har ägt en egen trampmoppe. Snygg!
12. Har du busringt någon gång? (förlåt) Flera gånger.
13. Har du fått felparkeringsböter? Nej.
14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Har inte gjort, men törs jag? Kanske.  
15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Hmm. Jag å geografi? Grekland? Eh, jag vet inte.
16. Har du en egen trädgård? Ne.
17. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Lätt Bamse.
18. Kan du alla orden i nationalsången? Duu gamla du fria, ptja, kanske..
19. Badkar eller duschkabin? Badkar.
20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Hundtricket. ;P Det vet du.
21. Favoritpizza? Uj, beror på sugenhetsgrad å bak/fylla.
22. Chips eller popcorn? Popcorn.
23. Vilken färg på läppstift använder du? Hederligt lypsyl utan färg.
24. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Ne?
25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Ne.
26. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin.
27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Petra, baguette med kyckling i typ..
28. Favoritchoklad? Mja, beror på sug. ;P
29. När röstade du senast? EMU-valet.
30. När åt du en hemodlad tomat sist? Oj, minns inte ens. L
31. Har du vunnit en prispokal någon gång? Vunnit å vunnit, alla fick en när jag spelade fotboll..
32. Är du bra på matlagning? Lagom bra.
33. Klarar du att tanka själv? Ja..
34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nee..
35. Pepsi eller Coca Cola? Pepsi Light
36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ”Sjukhus-uniform” å studentoverall. :P
37. Vad var det senaste du handlade? Nya träningsbyxor å träningslinne idag!
38. Har du kräkts offentligt? Nej.
39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Ge mig ÄKTA kärlek.
40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja.
41. Har du ringt något betalnummer? Ja. (nästan alla nummer kostar väl? :P hehe)
42. Kan man vara vän med sitt ex? Ja, man vill i alla fall kunna.. 43. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mormor, när hon hade fixat höften.

44. Hade du mycket hår som liten bebis? Mycket å svart!
45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ptja, ett gammalt inspelat sen åttan ”heej, du har kommit till Challe, jag kan inte svara just nu, men lämna ett meddelande så ringer jag upp..” Eller liknande.. Fult!
46. Vad har du i din väska? Ojoj, beror på vilken väska.. Men oftast: mobil, nycklar, plånbok, penna, snus, block, vatten, frukt, borste med spegel, piller, tuggummi, kvitton, skräp, prylar, lypsyl.. Å ja lite annat kanske..
47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Av me kläderna. Å stänger ner datorn..
48. Vad är du tacksam för idag? Min familj, mina vänner å min framtid. =)

Alla som har orkat läst ända hit bör kopiera listan å svara på den! Å kom ihåg å säga till mig, för jag vill ju läsa! :P

Puss å God Natt

Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Rille

Nu har jag också gjort den :) Puss!

2006-09-13 @ 23:09:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits