Matt.

Så tusans skönt å träna, köra så mycket att pulsen går så snabbt så man undrar hur man ska få ner luften ordentligt i lungorna.. Jobbigt så tusan, men så fort man får ner pulsen igen så känns det som "det där va ju inte så farligt.." Bra, bra.

Det värsta var att jag kände mig ändå lite matt, hoppas, hoppas inte att jag har en förkylning som ligger å lurar. Jag orkar inte! Å jag har inte tid.. Tusan.. Var lite risig i morse, men det kändes inget under dagen så jag hoppas inte att de kommer någe skit. Orka. Orka.

Fan, va patetiskt att ingenting kan hållas hemligt! Hahahaa. Avslöjad. Lilla, lilla stad. Världen är så liten. Å mer kommer det fram. Orka, hahaha. Men ändå roligt. :P

Den 25:e, måste fira.. Päh. Betalde just räkningar, skönt å ha det gjort. Sen är ju tusan pengarna snart slut. Jobbigt. Å jag som va på stan en kort sväng förut å såg en massa tuffa kläder som jag vill ha. Det borde jag kanske vara värd? Haha. Ska se hur länge jag kan hålla mig. För hur ska jag lunna motstå leggings med dödskallar på? (min nya stil, hahahahaaha..)


Känner mig lite matt i kropp å psyke, borde sova skapligt..


Hepp. Hepp.


Kommentarer:
Postat av: Joachimsolveig

Great site, keep up the good work!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits