Omväg.

Maria kommer hem sent ikväll, så hon ville att jag skulle gå å köpa en liter mjölk till henne. Å visst, klart jag kan göra det. Meen, hahahaha. (skrattar åt mig själv), inne i affären var en person som jag inte hade nån lust att träffa, eller mje, inte ens se. *pinsamt* HAHA.

Så va han ju dära, å jag gick omvägar i affären, å fick lov å handla mycket mer än en liter mjölk. ;P Haha. Tillslut såg jag att han betalade så då kunde jag avsluta min shopping. Mjölk för 78,50 är rätt dyrt. :P HAHA. Jag gick ju å flinade åt mig själv att jag var så larvig. På vägen hem kunde jag skratta.

Ibland är omvägar bra. :)

HAHAHAHAHAHA. Tönt-Challe.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rille

Ibland gör man lite knäppa saker :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits