Ord.

Jag finner inga ord. Vilket är lika bra. Heh.

Ikväll blire Flamman för hela slanten. Yoope. Länge sen nu juh! Lite jobbigt att de öppnar halv elva å man måste stå i kön typ vid nio.. Men de löser sig, de ä ju kravall ikväll med, så hoppas på att de flesta hänger där. Men gärna lite folk på Flamman med. Vilket jag visserligen inte behöver oroa mig för. ;P

Förförfest hemma hos mig, jag har ju massa sprit å måste dricka lite drinks innan ja går vidare.. Heh, de ä liksom jobbigt å ta me sprit å groggvirke å bla bla.. Eh, de kanske blir en fjortisblandning i en pet-flaska. ;P Haha. Sen har Mona fest, å de är bra, för hon bor ju granne med Flamman. ;P Hehe. Hoppas, hoppas på att vissa människor är där, eller en viss trevlig typ.. Laalaalaaa.. Jaa ää festsugen som tusan, inte festat på två veckor nu, vilket är helt otroligt.

För festen finns det ord! Resten läggs ner.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits