Prov.

Gjorde ett vårdprov i förmiddags. De var en testomgång för att de ska komma på alternativa intagningssätt på högskolan.. Ujuj. Tur att jag redan är inne för med hjälp av de där provet hade nå inte jag kommit långt. :P Haha. Visserligen inte me hjälp av det vanliga högskoleprovet heller.. Men jag har ju mina gymnasiebetyg å hänga på. Haha. De får duga. Vi får i alla fall en biobiljett för att vi ställde upp å genomförde provet, å gå på bio är ju aldrig fel. Gå på bio med mig!

Sen så..
Maria å jag åkte me Elin å storhandlade förut, inköp för en sisådär 700-800 krons. Så var skåpen fyllda igen. Ujuj. Mycket mat å prylar.. Släp, släp.. Men lika bra. =)

Har suttit å sökt å sökt artiklar, men tusan, orden tar slut, jag vet inte vad jag ska söka på. Å, som sagt "jag ser fram emot att förstå.." Hur tusan gör man det enkelt för sig?

Nyss så tog jag några papper å la mig i soffan för att läsa.. Sen plopp, var jag borta. Ryckte till av att Maria skrattade högt som tusan, "hahaa, du somnade..." Å det hade jag gjort. Värsta powernapen på typ 7 minuter. Lagom, fick lite energi tillbaka.. Men jag orkar inte ta mig tillbaka till artikelsökandet.. Blir till å fixa lite inför den etiska konferensen istället.. Så..

Möte med Latex sen..

Återkommer..

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits