Ptja.

Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, men jag har ingenting att göra så jag skriver väl ner några ord...

Jag ska till mormor å äta lunch sen, så tänkte ta å plugga efter det. Orka nu liksom. :P Dessutom tar de nå inte så lång tid å läsa det som är tänkt att läsas.

Hoppas jag får svar från arbetsplatsen som jag vill ha min sista praktik på.. Jag vill ju dit! =) Som jag har tänkt redan sen innan jag började utbildningen. Jag är inte säker på om det är barn som jag vill arbeta med sen, men jag vet i alla fall att jag vill ta reda på det.. :)


Dialekter är tuffa! Men som vi kom fram till förra fredagen, jag har ju ingen dialekt. Haha.
"Det är väl rikssvenska.."
Jag <3 Norrland , av alla sina sidor. ;P

Ptja, de är väl inte så mycke mer å säga.. Orkar inte härja, som jag egentligen borde. :P HAHA.

Hepp. Hepp.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits