Räddare.

Krama å stötta mig nu. Snälla, nån..

Sexologi-kursen går mot sitt slut.. Alla delar genomförda, nu har jag "bara" rapporten kvar. Jag ska ta tag i den i morn.. I alla fall på förmiddagen. För sen är det KALAS! :) Hihi. Yoope, men jag tror att ja hoppar konserten på kvällen.. Måste ha en pigg dag på torsdag. :)

Sen äre fredag, wiiie. *längtar* Rapportseminarie. Men ska jag redan lämna vår integrerade basgrupp? Den har ju varit så liten å mysig å öppenhjärtlig. =) Hihihi.

Jag åker till Katrineholm på fredag, för en snabbvisit. Å jag orkar inte höra av mig till typ nån om det, så kära vänner. Läser ni inte min blogg, så får ni inte heller träffa mig. Öppen för förslag till helgen, nästan. Måste dock hem kl. 15 på lördag igen. Jobb, jobb, jobb.

Mina visdomständer börjar spöka igen, i alla fall en av dem. Ajajjaj. :/

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rille

JAG PAXAR DIG! En stund på fredagen iallafall.. :) HAH! *gör segergest*

Postat av: Niclasalba

Uno straise Qatro single sais, thanx

2009-03-18 @ 08:56:55
URL: http://niclasalba.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits