Rapport.

Rapporten är skriven. Men ja ä ju lite hispig. Jag vet inte om den duger. Men ändå gillar jag den. Å jag tål inte när man bara får skriva ett visst antal sidor, men det är ju visserligen värre om man MÅSTE skriva ett visst antal sidor. Ptje, sluta tänk. Är den inte godkänd så får ja ju bara komplettera, inte mer med det. Höhö.

Då kanske jag ska ta tag i Designkursen nu då? Däh. Orka. :P Höhö. Jomen, det är faktiskt spännande. Ska leta runt lite om vår idé redan finns. Heh.

Imorn åker jag till Katrineholmet igen. Då ska nå vi kolla på en pingvin-film som Rickard har fixat. Så sött. :) Min älskade pingviner. Just ja, borde väl åka till far å packa ner mitt flickrum, där är ju alla pingviner kvar. Å de får inte överlämnas till de som köpt huset. :P Höhö. Jag ska nå hinna med en middag me mor imorn med, å ett glas vin? Ja, tack. :P

Meeh, om nu rapporten ää klar. Jag måste göra någe me vett idag. Ska träna kl. 17, men tills dess då. Hmm. De löser sig.

Hepp. Hepp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits