Snack.

Kom bara å tänka på att det är så tusans bra att folk är skonade från att höra allt Marias å mitt prat som uppkommer inom denna lägenhets väggar.

Folk skulle inte tro att vi är kloka, patetiska människor. Tänker, analyserar å reflekterar över allt, allt å allt hur mycket som helst. Men det är så jävla skönt å få skrika ut ett surt lite skrik å man får ett svar "vad är det nu då..?" Å hon förstår ju, förstår precis vad det handlar om.. Sköönt..

Tycker ändå lite synd om henne, eftersom vissa samtalsämnen håller i sig i antal veckor/månader.. Men man blir ju galen för mindre när man är tjej.. Å tur att vi har både hennes å mina "ämnen" att snacka ut om..

Nu ska vi flukta på Idol.. *ding, ding*

Hepp. Hepp.

Kommentarer:
Postat av: Rille

Ja, jag är nog lite glad att jag är skonad, men lite nyfiken är man ju. HAHA :)

Postat av: Karlsabrina

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2009-07-16 @ 10:05:39
URL: http://karlsabrina.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits